End PLastic Soup Now

End Plastic Soup Now

Onder leiding van de Plastic Whale gaan we op 2 juni 2018 in de Amsterdamse grachten uit vissen naar plastic flesjes, zak­jes, dopjes, potjes, doosjes, bolletjes, folies, tassen, jassen, zadelhoesjes en alles wat we verder tegenkomen.

We vissen in twee shifts. Om 12.30 start de eerste shift vanaf het Rijksmuseum en varen we door de grachten naar de aanlegsteiger bij de St. Nicolaas Basiliek. Daar start rond 14 uur de tweede shift, die rond 16 uur aanmeert bij Hannekes Boom.

We varen mee met een ervaren schipper op een van de negen boten van The Plastic Whale. Op elke boot kunnen 9 school­kinderen en 1 begeleider mee. En we varen met eigen sloepen.

Voor de boot met de mooiste vangst is er een speciale prijs!

Wilt u ook meevaren met uw eigen Rotarysloep en eigen club­genoten, partners en vrienden, dat kan! We vragen een bijdra­ge van € 50/per boot.

Meld u aan bij endplasticsoupnow@gmail.org

Zie ook de leaflet en deze promofilm