Rotarkids Benefiet 10 november

Op zondagavond 10 november organiseert Rotarkids de benefietavond ‘VoorUit powered by Rotarkids’. Met de opbrengst van deze avond wordt de ‘kookwedstrijd Masterchef’ van VoorUit gefinancierd. VoorUit helpt mensen een beter leven op te bouwen op het gebied van veiligheid, gezondheid, armoede en opleidingsniveau. Studenten organiseren in de buurt activiteiten en projecten zoals conversatieles, sport en bewegen, huiswerkbegeleiding, werken in binnentuinen, diners tegen o.a. eenzaamheid. De kookwedstrijd Masterchef is daarvan een voorbeeld.

Bij VoorUit powered by Rotarkids kunt u:

– Twee prachtige tentoonstellingen bekijken, waaronder Andrei Tarkovsky – The Exhibition

– Studenten van VoorUit ontmoeten die zich inzetten voor de buurt

– Prachtige prijzen winnen in de loterij

– En… genieten van de bijzondere IDFA docufilm met Oscarnominatie ‘Minding the Gap’ in de imposante bioscoopzaal van EYE

Kaartverkoop

Prijs: € 25,- p/p incl 2 drankjes. Deze kaarten kunt u kopen via Eventbrite op deze link.

Programma

Inloop 19.30 uur, 20.00 uur exposities, 21.00 uur film grote zaal, einde 23.00 uur

Herfstbuffet

U kunt ook kiezen voor kaarten inclusief herfstbuffet en 3 drankjes. De prijs is dan € 75,- p/p. Inloop diner is om 18.00 uur. De kaarten hiervoor zijn verkrijgbaar door aanmelding via rotarkids@gmail.com. Er zijn slechts 100 kaarten beschikbaar, dus reageer snel!