Gift aan Thomashuis (sept. 2010)

Rotary op bezoek bij bewoners van Thomashuis Breezand 2010

BREEZAND - De Rotaryclub Anna Paulowna e.o. houdt wekelijks een bijeenkomst waarbij diverse activiteiten worden georganiseerd waaronder een bedrijfsbezoek. De club werd 16 september geweldig ontvangen bij Jan en Elma Roovers van Boomkwekerij Roovershof in Anna Paulowna. Als dank heeft de Rotary een bedrag beschikbaar gesteld voor een goed doel die door Jan en Elma Roovers gekozen is; het Thomashuis in Breezand. Voorzitter Fred Jongejans van de Rotary heeft met veel plezier een waardecheque overhandigd aan Arie en Thea Benders, zorgondernemers van Thomashuis Breezand. Zij wonen samen met acht bewoners met een verstandelijke beperking in dit huis. Zij zorgen voor een warme, vertrouwde, geborgen en huiselijke sfeer, waar iedere bewoner zichzelf kan zijn en waar het prettig wonen is.

. http://www.echo.nl/_upload/dorisedition_173/media/250/360FD3BB-FBA5-4FEB-AF84-CAE28361FD73.jpg