Interview Dick Schoon (26 jan 2023)

Lokatie: De Jonge Prins

De avond begon met de felicitaties aan de jarige joppen Aart en Paul. Tijdens de Keek op de week kwam o.a. Fred aan het woord, hij kon (met gemixte gevoelens) melden dat hun nieuwbouwhuis na 5 jaar dan toch uiteindelijk volledig is opgeleverd. De Keek op de week monde vervolgens uit in het spontaan tappen van diverse moppen. Na een heerlijke maaltijd (inclusief een piepklein maar fijn soepje) was het tijd voor de twee hoofdrolspelers van de avond: Diana en Dick. Dick werd namelijk geïnterviewd door Diana. Samenvattend kregen we een kijken in het zakelijke - en privéleven van de altijd positief ingestelde Dick.

#rotary #annapaulowna #interview

Vrijblijvend een keer een bijeenkomst van Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!