Presentatie Jesper Zuurbier: energie; van opwekking, energie opslag en de uitdaging van netcongestie (22 dec 2022)

Lokatie: De Jonge Prins, ‘t Zand

Vanavond was het weer een hele speciale en energieke bijeenkomst. Zo waren niet alleen de leden van onze club aanwezig, maar ook de leden van Rotary club Harenkarspel (via Coen), alsmede een aantal extra genodigden, en last-but-not-least gastspreker Jesper Zuurbier van het bedrijf Grid-ON. Jesper is expert op het gebied van Energie en dat was te merken tijdens zijn presentatie over ‘Energie’. Diverse onderwerpen kwamen aan bod, zoals energie opwekking, het transport van energie, energie opslag en de actuele uitdaging; netcongestie. Verder konden we genieten van de gezellige kerstsfeer in De Jonge Prins, en de lekkere extra uitgebreide maaltijd. En met dit alles ronden we hiermee op geslaagde wijze de laatste bijeenkomst van 2022 af van onze club.

Vrijblijvend een bijeenkomst van onze Rotary Club bijwonen als gast? Vul het contact formulier in!

#energie #netcongestie #energieopslag #rotary