Overvaltraining (16 feb 2023)

Lokatie: De Jonge Prins

Als iemand je in je winkel, of bedrijf met geweld (of onder bedreiging van geweld) dwingt om geld of spullen af te geven, dan heet dat een overval of beroving. De impact van overvalcriminaliteit is enorm. Om hier wat aan te doen organiseerden Platform Veilig Ondernemen Noord Holland (PVO NH) en Rotary Anna Paulowna e.o. op 16 feb 2023 een bijeenkomst voor ondernemers, winkeliers en medewerkers uit de omgeving. Rob Vermeulen en Chris Bergman vulden gisteren de avond op spectaculaire wijze in. We ervaarden o.a. hoe het is om overvallen te worden, we leerden wat je moet doen tijdens een overval en hoe je kunt voorkomen dat je overvallen wordt.

#rotary #annapaulowna

Vrijblijvend een presentatie van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!