Lentetuin 2023 (2 maart 2023)

Lentetuin 2023 (2 mrt 2023)

Lokatie: De Lentetuin, Ceresplein 1, 1764HD, Breezand

Gisteravond waren we met een klein gezelschap bij de Jonge Prins. Dick, Jan, Rob, Nico, Pauline en Fons. Het was overigens heel gezellig met elkaar en we hebben heerlijk spare-ribs, frietjes en een pompoensoep vooraf gegeten. Aansluitend zijn een aantal van ons naar de Lentetuin gegaan in Breezand, waar natuurlijk de bloemen en bollen te bewonderen zijn. Maar ook een zeer krachtige en inspirerende presentatie van Annemarie van Gaal. Zij gaf een inspirerend verhaal over het verschillende wijze van starten van een onderneming. Maak gebruik van de markt om je onderneming groot te maken. De lentetuin was erg goed georganiseerd, mooie ruimtes, plezierige ontvangst, lekker kopje koffie, drankje en hapjes. Kortom zeker de moeite waard voor meer Rotarians volgende keer.

#rotary #lentetuin #breezand

Vrijblijvend een avond van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!