Wat te doen met 100 ...

Wat te doen met 100 …. (9 maart 2023)

Lokatie: De Jonge Prins

Fons en Diana begonnen onze Rotary avond met een samenvatting van het bezoek aan de Lentetuin van de vorige keer. Gustaaf en Liesbeth zijn voor het eerst opa en oma geworden. Gustaaf trakteerde ons daarom op een drankje. Na de lekkere maaltijd haalde Diana een rood kistje te voorschijn. Dit kistje ging vervolgens rond in de zaal. Iedere rotarian trok een papiertje uit de kist en las een vraag op en beantwoorde deze. De vragen liepen zeer uiteen, maar ze gingen allen over het getal 100 (dit nav het 100 jarig bestaan van Rotary NL). We kregen zeer originele antwoorden en we zijn ook weer wat wijzer geworden over elkaar. Zo weten we bijvoorbeeld hoe Mendel denkt over het radiostation ‘100% NL’, maar zo weten we bijvoorbeeld ook wat Gustaaf allemaal weet te doen met 100 duizend pingpong ballen. Kortom, een gezellige leuke geslaagd avond.

#rotary #annapaulowna #100

Vrijblijvend een avond van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!