Inzicht en verbinding en community in de Rotary (19 apr 2023)

Lokatie: Groenvelderweg 3, 1746 EE Dirkshorn

Vanavond was geen reguliere avond voor onze club om meerdere redenen. Ten eerste omdat de lokatie dit keer het restaurant/vergaderruimte was bij (de meer dan fantastische lokatie van) de golfbaan van Dirkshorn. Ten tweede omdat we deze week al bijeenkwamen op woensdag (ipv de normale donderdag). De aanleiding hiervoor was dat we langs waren bij een rotary avond van Rotaryclub Harenkarspel. We trapten de avond af door even kennis te maken (en bij te praten voor de leden die elkaar reeds kenden). Na een verrukkelijke maaltijd trakteerde Gert-Jan op een drankje ivm zijn verjaardag en daarna was het tijd voor het formele deel; als onderdeel van de uitwisseling van de vaantjes van de clubs, nam Dick de banner van Harenkarspel in ontvangst. Daarna gaf Madelon Schaap een presentatie over 'Inzicht en verbinding en community in de Rotary'.

#rotary

Vrijblijvend een avond van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!