Nieuwjaarsreceptie 2023

Nieuwjaarsreceptie 2023 (5 jan 2023)

Lokatie: Schagen

Het nieuwe jaar is van start gegaan en dat hebben we geweten. Alle Rotary leden en partners waren door Fred en Judith uitgenodigd om te proosten op het nieuwe jaar. De locatie was een wel heel uniek plekje in Schagen; een Amsterdamse bruin cafe; met schaarse verlichting, veel donkerbruin hout en een geweldige warme intieme sfeer waar iedereen zich direct thuis voelde. Na de welkomstwoorden en nieuwjaarswensen van gastheer Fred en voorzitter (en jarige) Dik, konden we tot in de late uurtjes genieten van een heerlijke maaltijd, drankjes, mooie verhalen, muziek (waaronder meerdere drum solo’s van Nico, Diana en de zoon van Fred). Oja, en natuurlijk niet te vergeten de indrukwekkende en kleurrijke kunstwerken van Judith die in de ruimte naast de kroeg te bewonderen waren. Kortom, een geslaagde start van 2023!

Wil jij vrijblijvend een van de bijeenkomsten van Rotary club Anna Paulowna bijwonen in 2023? Vul het contact formulier in!

#rotary #nieuwjaar #2023