Verse knoflook - Een bezoek aan knoflookteler en verwerker Arjan Biesheuvel van het bedrijf Biesheuvel Knoflook

Verse knoflook, daar draaide alles om bij de Rotary bijeenkomst van avond. Want, zo leerden we, verse knoflook geeft geen slechte adem en het is ook nog eens erg gezond! We waren te gast bij Arjan Biesheuvel, knoflookteler en verwerker in Slootdorp, en wel op zijn bedrijf Biesheuvel Knoflook. Na een korte presentatie nam Arjan ons mee voor een uitgebreide rondleiding over de vele vertrekken van het bedrijf. We zagen o.a. gigantische koelcellen, innovatieve verwerkingsmachines en het natuurlijk het eindresultaat; diverse knoflook produkten voor de consument en het bedrijfsleven.

#rotary #knoflook #vers #gezond

Ben je benieuwd naar wat onze Rotary Club nog meer doet? Neem dan eens een kijkje op onze website.