Clubzaken (25 mei 2023)

Lokatie: De Jonge Prins, Keinsmerweg 42, 1756 AH 't Zand

Het was Clubzaken avond bij de Rotary op 25 mei 2023 met weer een goed gevulde agenda. Zo deelde Fred als inkomend voorzitter o.a. zijn visie voor het nieuwe jaar mbt de commissies. Maar ook andere onderwerpen die niet op de agenda stonden kwamen aan bod. Zo deelde Gert-Jan naar aanleiding van het feit dat hij eind q2 een jaar lid is van de club zijn reflectie en conclusie. En zo stonden we bijvoorbeeld even kort stil bij 'kip', de netflix serie 'The Diplomat', en de eerste dwarslaesie patient die dankzij technologie toch weer kan lopen. Ben je nieuwsgierig naar de inhoudelijke details, dan had je er bij moeten zijn, -of- dan kun je zoals altijd binnenkort het verslag van de secretaris weer teruglezen op het afgeschermde deel van onze website zodra deze geplaatst is. Oja, ook niet onbelangrijk; Dick bleek het winnende lootje te hebben voor de wedstrijd rondom de kleine noden pot!

#rotary #clubzaken

Vrijblijvend een avond van de Rotary club Anna Paulowna bijwonen? Vul het contact formulier in!