Jaarmarkt Breezand 2010

Geslaagde jaarmakt Breezand 2010

De leden van Rotary club Anna Paulowna / Zijpe hebben zondag 13 juni met veel enthousiasme de jaarmarktbezoekers laten draaien aan het rad van fortuin en laten grabbelen in de grabbeljurk. De bezoekers doneerden daarmee per graai of draai één euro aan het goede doel en konden daarbij leuke prijzen uitzoeken van de kraam. Veel prijsjes in voetbalsfeer werden geschonken door de plaatselijke winkeliers.

De opbrengst, die de Rotaryclub binnenkort gaat overhandigen, is bestemd voor de Zonnebloem. Met een bedrag van € 430,- hoopt de serviceclub een steentje te kunnen bijdragen aan leuke uitjes voor mensen met een fysieke beperking. Dit bedrag is gerealiseerd door de gul gevende marktbezoekers en door de winkeliers die de spullen hebben gesponsord. De volgende winkeliers hebben de actie mogelijk gemaakt door een gulle gift: C1000, Lidl, Ma-d’r-leifjes, Dunselman, Drogisterij Mieke, Mitra, Bruna, Blokker, Bart Smit, Vomar en Deen in Anna Paulowna en Jongejans Luchttechniek bv in Den Helder.