1550 euro voor Stichting Hopeful Childrencentre

Recordopbrengst Rotary boekenverkoop: 1550 euro voor Stichting Hopeful Childrencentre

De traditionele boekenverkoop op Bussum Cultureel door Rotary Bussum heeft dit jaar een recordopbrengst opgeleverd van maar liefst 1550 euro opgeleverd. Dit bedrag wordt geschonken aan de Stichting Hopeful Childrencentre in Cambodja . Deze stichting zet zich in om in een project samen met enkele jonge vrijwilligers uit Nederland de sanitaire voorzieningen van een school in de provincie Takeo (Cambodja) drastisch op te knappen. De school heeft met ruim 250 leerlingen slechts 2 oude toiletten in een apart gebouwtje. Rotary club Bussum ondersteunt een van de Nederlandse vrijwilligers die daar binnenkort aan de slag gaat. Het project past uitstekend in het Rotary thema voor dit jaar; schoon (drink)water voor iedereen.