Landelijke estafette Bollenstreek

Beste (oud) Rotarian, we want YOU!

Zoals jullie inmiddels weten bestaat Rotary 100 jaar in Nederland. Dat is een gedenkwaardige leeftijd dus willen we dat uitbundig vieren!

Op 28 en 29 oktober as. raast de landelijke estafette door onze regio en organiseren de Rotary clubs van Leiden, Leiden AM en Oegstgeest e.o. daarom een feestelijke benefietavond in Villa Beukenhof ter ondersteuning van de stichtingen JES Rijnland en Okidoo die kansenongelijkheid onder de lokale jeugd aanpakken. Uw steun is daarbij hard nodig om hen te helpen het initiatief “School’s Cool” uit te rollen in onze regio.

Tijdens deze benefietavond op zaterdag 28 oktober gaan jullie genieten van een compleet verzorgd diner + drank, een veiling met bijzondere kavels, lootjes voor mooie prijzen en gaan we dansen op de muziek van de swingende formatie Pasadena Dream Band.

Toegangskaarten voor € 125 pp zijn te koop op https://veiling.rotary-oegstgeest.nl/event/benefietavond/, waarvan direct 1/3 gedoneerd wordt aan onze goede doelen.

Bestel dus nu je kaarten en dan zien we elkaar op zaterdag 28 oktober!

Met hartelijke groeten,

Hans Rohlof | RC Leiden - Jan Maarten Wieringa | RC Leiden AM - Joost Perquin | RC Oegstgeest e.o.

Voorzitters 2023/24

E: fundraising@rotary-oegstgeest.nl