Wijnproeverij 9 november

Rotary Franeker nodigt je uit deel te nemen aan deze heerlijke avond bij Grand Café de Doelen in Franeker. De chef heeft een fantastisch driegangendiner samengesteld, passend bij de bijzondere wijnen van wijnhuis Icarius. Vinoloog Freerk de Boer laat u deze avond meereizen door bijzondere wijnstreken.

Klasse wijnen waarbij alleen de inhoud telt Icarius Wijnen is in 2007 gestart. De wijn staat centraal, het is de basis waar het om draait. De wijn is het resultaat van het samenspel tussen wijnboeren, wijngaarden, de natuur en cultuur. Als die balans goed is, dan komt dat tot uiting in de wijnen die er gemaakt worden.

Laat je smaak- en geurpapillen werken en maak ondertussen kennis met de leden van Rotary Franeker en de vrijwilligers van de Opstap in St. Jacobiparochie.

De totale netto opbrengst gaat naar de Opstap in St. Jacobiparochie.

WAAR? Grand Café de Doelen in Franeker

HOE LAAT? Inloop vanaf 17.15 uur, start proeverij 18.00 uur