Ontbijtboxen

230 Kerstontbijtboxen van Rotaryclub Gorinchem en Omnia College voor eenzame ouderen

Ontbijttraditie

Rotaryclub Gorinchem en Omnia College hebben een mooie traditie, het Kerstontbijt voor eenzame ouderen. Corona maakt dat nu helaas onmogelijk en onwenselijk, maar we vergeten hen niet.

Thuisbezorgd

Daarom bezorgen we dit jaar 230 Kerstontbijtboxen!

Tientallen leden van Rotaryclub Gorinchem rijden dit jaar dus niet met de deelnemende ouderen naar het Omnia College, maar bezorgen de goed gevulde ontbijtboxen bij de mensen thuis, op vrijdagochtend 18 december a.s.

Mooie samenwerking

De leerlingen uit de koksklas en van de opleiding Horeca, Bakkerij & Recreatie van het Omnia College werken enthousiast mee. De brugklassers ontwerpen bij het vak Media & Vormgeving een mooie kerstkaart voor in de box.

We werken samen met gemeenschapshuis De Bogerd, Poort 6 (Piazza flat), Stichting MEE-AV, Ouderenbond KOB, het Leger des Heils en Huis & Haard. Ook lokale bedrijven doen mee. Zo verzorgt Multivlaai Gorinchem een kortingsbon en assisteren medewerkers van Rabobank Gorinchem bij de distributie.