Rotaryclub Gorinchem bezocht Alom te Arkel

Bedrijfsbezoek Alom

Rotaryclub Gorinchem bezocht Alom te Arkel. Hier kregen wij een mooie demonstratie van Alom en ASSET Rail van een techniek waarbij spoorstaven met een temperatuur van ruim 2500 graden voegloos aan elkaar worden gelast. Dit gebeurt met een emmer met daarin thermiet, een mengsel van ijzer en aluminiumpoeder.

Alom is engineer & leverancier van spoorse materialen zoals dwarsliggers, spoorstaaf bevestiging systemen, bovenleiding en werkplaats- en depotinrichting en levert alomvattend de materialen die nodig zijn om een spoor te bouwen.

Alom wil de wereld graag een beetje mooier maken, daarom toetsen wij onze producten en ons handelen aan onze kernwaarden: Veilig, Duurzaam, Kwaliteit

Alom is centraal in het land gevestigd, in Arkel, levert vanuit voorraad en zorgt met een 24/7 storingsdienst voor directe beschikbaarheid.

Kortom, Alomvattend!

Afbeelding met hemel, grond, buitenshuis, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijving