Open Havendag Ontbijt

Ontmoet stadsgenoten op Open Havendag Ontbijt

Gewoon eens een praatje met elkaar maken? Dat kan, in de ochtend van 10 tot 11.30 uur op zaterdag 13 mei, tijdens het Open Havendag Ontbijt op de Kriekenmarkt. Dit ontbijt vindt plaats tijdens de Open Havendag, met als doel om je stadsgenoten beter te leren kennen. Het is gratis. Dus neem gewoon je bord, bestek en beker mee. Én jezelf natuurlijk!

Tijdens het ontbijt zijn er daarnaast vanuit verschillende organisaties mensen aanwezig. Bijvoorbeeld vanuit de gemeente, kerk en moskee, binnenstadsmanagement, cultuurorganisaties en onderwijs. Het ontbijt wordt geopend door stadsomroeper Roy Grünewald en stadsdichter Martin Rensen. Daarna bakt Rotaryclub Gorinchem, die ook de organisatie van dit event op zich neemt, eieren voor de gasten. Koffie Kaatje serveert heerlijke koffie en thee, broodjeszaak Bassma uit de Wilhelminalaan zorgt voor wat lekkers en de Coop zorgt voor de rest van de ontbijtspullen.

Het aantal plaatsen is beperkt, en even aanmelden is dus handig. Dat kan, op openhavendagontbijt@gmail.com.