Actie voor Oekraine

Actie voor Oekraïne

Rotaryclub Gorinchem haalt geld op voor Oekraïense vluchtelingen in Polen.

Hiermee ondersteunen we Rotaryclub Gdansk, om vluchtelingen uit Oekraïne van semipermanente opvang te voorzien. De solidariteit van de Polen met gevluchte Oekraïners is hartverwarmend.

En het overgrote deel van de Oekraïners wil nog steeds zo dicht mogelijk bij hun land blijven.

DONEER daarom via https://steunactie.nl/actie/rotaryclub-gorinchem-voor-oekraine-2/-8793

Door op deze manier te doneren, geef je gericht geld aan goede opvang in Polen, via de vertrouwde Rotary-kanalen. Er is rechtstreeks contact tussen Rotaryclub Gorinchem met Slawomir Gieron, de voorzitter van Rotary Club Gdansk-Sopot-Gdynia. Zo weten we zeker dat het geld goed terecht komt.

Deel deze link in je familie-vrienden-collegiale-bekenden-kring! Alle donaties zijn welkom! Vertel erover, er zijn momenteel zoveel Oekraïne-acties die op iedereen afkomen.

Alvast dank voor je gift en je medewerking!