Dolle donderdag Interact club Gorinchem

Dolle Donderdag Interact Club Gorinchem

Voor het tweede jaar heeft Interact Club Gorinchem de Dolle Donderdag georganiseerd op het Fortes Lyceum. Rotaryclub Gorinchem is trots op de Interacters, die ondanks de corona beperkingen zich hebben ingezet, geheel in de geest van de Rotary, met een prachtig resultaat. Chapeau!

Een ludieke lotterij bracht 1500 euro op! Per klas waren er prijzen te winnen zoals ‘snipperuren’, ‘te laat vrij’ en ‘boeken vrij bonnen’, deze werden verloot voor 1 euro per lot. Ook was er een vrolijke lerarenactie, waarbij geld ingezameld werd om de leraren een fout kerstnummer te laten zingen. Er is een record bedrag bereikt.

Dankzij een verdubbeling van het bedrag door de school is er 4500 euro ingezameld voor de twee van te voren aangegeven goede doelen. De bedragen worden binnenkort overhandigd aan ‘Samen Een Gorinchem’ en ‘Estrela da Favela’.

Meer informatie: https://samen1gorinchem.nl/Wie-is-Samen-een-te-Gorinchem/