24/7 Redding op water

rotaryclub-uithuizen-ht-het-hogeland-knrmDe Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij (KNRM) is dé hulpverlener op het water, op zee en ruim binnenwater. Reddingboten en vrijwilligers zijn 24 uur per dag beschikbaar voor spoedeisende hulp en niet-spoedeisende hulp. Dit jaar zijn er bij KNRM Lauwersoog vier nieuwe vrijwilligers. Rotaryclub Uithuizen-Het Hogeland heeft zich dit jaar als doel gesteld geld in te zamelen (door middel van diverse acties) voor de opleidingskosten van deze vier.

Meer dan 7 opleidingen en cursussen

Op basis van goed zeemanschap verleent de KNRM hulp op het water aan eenieder die hierom vraagt. KNRM redt en helpt, kosteloos. Sinds 1824 en dat blijft zo. De vrijwilligers van de KNRM worden professioneel opgeleid. Het complete opleidingspakket bevat meer dan zeven opleidingen en cursussen. Net als alle reddingsstations, heeft ook KNRM Lauwersoog wekelijks een oefenavond waar getraind wordt op alle aspecten van het reddingswerk.

Lees meer overRotary Club Uithuizen-Het Hogeland