Hemelvaart cupcake bakdag!

De leden van RC Langedijk-Geestmerambacht hebben hun beste baktalent ingezet en lekkere cupcakes gebakken voor de cliënten en zorgpersoneel van Pieter Raat Stichting en Woonzorgcentrum Hugo-Waard.

Op vrijdag 22 mei werden 500 cupcakes aangeboden aan Gabriëlle Kasten, directeur van De Pieter Raat Stichting. Door de Coronacrisis heeft Pieter Raat Stichting een zware tijd achter de rug. Ellie Mens (lid van de Rotary en tevens huisarts) heeft corona spreekuren gedraaid bij Pieter Raat. Zij heeft van dichtbij gezien hoe strijdbaar de cliënten waren en hoe ontzettend hard het personeel heeft gewerkt!
Op deze manier wil de Rotaryclub LG een hart onder de riem steken voor alle zorgpersoneel en cliënten.

De logo’s en dozen gesponsord door patisserie AC de Boer uit Alkmaar: