Disco avond RC Leiderdorp

Tijdens een drukbezochte disco-avond op vrijdag 22 maart, georganiseerd door RC Leiderdorp in samenwerking met RCL, hebben de bezoekers naar eerste schattingen meer dan €7000 ingezameld voor Hospice De Mare.

"Een fantastisch bedrag," zegt Frans Zonneveld, die met een team van clubleden de drijvende kracht was achter de disco. "Op muziek uit de jaren '70, '80 en '90, verzorgd door Roadshow 75 DJ Johan Mol, gingen de voetjes van de vloer en werden er bijna 500 loten verkocht voor prachtige prijzen." Deze prijzen waren gedoneerd door particulieren, kunstenaars en ondernemers uit Leiderdorp. De Rotary Club blikt terug op een succesvol evenement dat veel sympathie ontving van ondernemers en particulieren, die de avond ondersteunden in natura of met financiële bijdragen. "We zijn erg blij met deze opbrengst. Het hospice organiseert op 25 april een Open Dag en verhuist op 29 april van de tijdelijke locatie in Oegstgeest naar het nieuwe adres aan de Hoogmadeseweg. Hoewel de bouw voltooid is, kan het hospice nog steeds financiële steun gebruiken voor de installatie van zonnepanelen en de inrichting van het gebouw. Wij dragen als club graag ons steentje bij."

De officiële uitreiking van de cheque met het definitieve bedrag vindt plaats op een nog te bepalen moment.