Heel Rotary bakt

Jarig en dan geen taart? De taarten die de Stichting Taart voor Kids maakt, zijn voor jarige kinderen wiens ouders bij de Voedselbank zijn aangesloten. Rotaryclub Koggenland steunt de stichting financieel (een nieuwe oven staat hoog op het verlanglijstje). Tijdens de feestelijke overhandiging van een cheque  werden aan de leden van de club de fijne kneepjes van het taart decoreren bijgebracht door Saskia, Chantal en Amanda van de Stichting Taart voor Kids. Per maand hebben zij zo’n 200 euro nodig voor alle ingrediënten. Na afloop werden er diverse taarten geschonken aan de Stichting Kerstactie West-Friesland, voor gezinnen met kinderen die net boven het niveau van de Voedselbank zitten maar het zeker niet breed hebben.

Lees hier meer overop deze website