Kampeerfeest voor 6 gezinnen

Volop vakantie vieren: dat deden de zes jonge gezinnen uit de Ronde Venen die door omstandigheden al heel lang niet meer op vakantie waren geweest. Mede dankzij de opbrengst van het benefietconcert kon Rotaryclub Abcoude-Vinkeveen deze kampeerweek op de natuurcamping bij Zorgboerderij Amstelkade voor hen realiseren.
De gezinnen verbleven om de beurt in de vierpersoons pipowagen, opgeknapt en ingericht door de Rotaryleden. De families konden gebruikmaken van een aantal fietsen. De Voedselbank stelde voor grotere gezinnen een extra tent beschikbaar en leverde bovendien wekelijks een extra voedselpakket. De speciale, goed geoutilleerde ‘keukentent’ bood alle ruimte om comfortabel te kunnen koken. De vakantievierders werden, indien nodig, door Rotaryleden naar het vakantieoord gebracht en aan het eind van de week weer thuisgebracht. Ondanks het instabiele zomerweer hebben de gezinnen genoten van de natuur, de ruimte en elkaar.

Lees meer overRotary Club Vinkeveen-Abcoude