Kerstboom op de Middendam in Monnickendam

Traditiegetrouw gaat, met de plaatsing van de kerstboom op de Middendam in Monnickendam, ook de Sterren Stralen Actie van Rotaryclub Monnickendam van start.

Dit jaar is het doel van de actie om geld in te zamelen voor Speeltuinvereniging Monnickendam, zodat de club bij kan dragen aan de financiering van een nieuw materialenhok en een rolstoelschommel.

Hiervoor wordt een aantal artikelen aan de man gebracht: een insectenhotel voor €10, een 30 cm hoge kaars van de Speeltoren voor €20 en een wijnpakket voor €25.

Alle artikelen zijn te bestellen op speeltuin@rcmonnickendam.nl of via app/telefonisch op 06-5373 5000.

Naast de opbrengst van deze artikelen is een groot aantal sponsoren bereid bij te dragen aan het gezamenlijke doel.

Daarnaast is er een bijdrage van The Rotary Foundation voor dit project. Alle sponsoren zijn vermeld op het digitale sponsorbord dat naast de kerstboom in het centrum van Monnickendam staat.