Meters maken

Honderden motorrijders (ook met bijrijders achterop of in het zijspan) nemen deel aan de jaarlijkse Motary die zo’n vierhonderd kilometer lang door de mooiste delen van Nederland voert. Rotaryclub Ermelo-Putten organiseert de geheel verzorgde motortocht die in 2018 op zaterdag 9 juni plaatsvindt, voor een wisselend goed doel.

Elk kind naar school

Vorig jaar werd geld bijeen gereden voor Stichting Support CSA Trust die scholen in de armste gebieden van India behoudt én bouwt. Dit jaar is het goede doel gekozen door door studenten van het Corlaer College in Nijkerk: de stichting Friends Indeed die zich ook inzet voor de armste kinderen in delen van India. Bij de tocht zijn zo’n honderd vrijwilligers betrokken, de Motary wordt georganiseerd in samenwerking met de Veluwse Motor Tour Club. De tour start en eindigt in Putten.

Lees meer overRotary Club Ermelo-Putten