Onbezorgde verwendag op het water

Een onbezorgde verwendag voor mensen die hulpbehoevend zijn: Rotaryclub Eindhoven-Zuid organiseert elk jaar in september de Rotary Rode Kruis boottocht. Met speciaal vervoer worden alle deelnemers ‘s ochtends opgehaald en rond half elf is iedereen aan boord. Vrijwilligers van het Rode Kruis verlenen zorg waar nodig. De vrijwilligers van de club en de participerende Rotaryclubs (Best-Oirschot, Bladel, Reusel-De Mierden, Eindhoven-Eeckaerde, Eindhoven-International, Eindhoven-Noord, Eindhoven-Welschap, Heeze en Son) verwennen de deelnemers met koffie, een lunch en de nodige versnaperingen. Het weer hielp de afgelopen editie beslist mee: menigeen was al snel op het bovendek om te genieten van het mooie uitzicht.

rc-eindhoven-zuid-bovendek rc-eindhoven-zuid-vlaggen rc-eindhoven-zuid-zonnetje rc-eindhoven-zuid-waterweg rc-eindhoven-zuid-bootbinnen

Lees meer overRotary Club Eindhoven-Zuid