RC Zaandam, sponsor èn supporter van Sportclub Only Friends

Met enige regelmaat is RC Zaandam op bezoek bij Sportclub Only Friends in Amsterdam-Noord. Zo werd er onlangs een cheque van €7500 overhandigd aan Dennis Gebbink, de grondlegger van Sportclub Only Friends. Het sponsorbedrag zal besteed worden aan het Friendship Sports Centre, het huis van Only Friends, dat ook genomineerd is voor de regio Amsterdam-Noord als één van de 5 goede doelen van ING helpt Nederland vooruit. Goed voorbeeld doet goed volgen!

Rotary Club Zaandam heeft ervoor gekozen om dit goede doel drie jaar te sponsoren, in de hoop dat nog meer Zaanse kinderen en jongeren met een beperking deze plek weten te vinden. Het centrum ligt in Amsterdam-Noord en is voor de Zaanstreek goed bereikbaar. In het tweede jaar leverde de sponsoractie van RotaryClub Zaandam €7500 op. Ondertussen doen alle partijen hun best om zoveel mogelijk aandacht te vragen voor deze positieve sportclub met als motto: 'Je bent goed zoals je bent.'

Rotaryclub Zaandam hoopt van harte dat haar acties ook mensen uit de Zaanstreek motiveert lid te worden van deze inspirerende club.