Springkussen voor Jeugddorp Leiden

jeugddorp

Twee weken midden in de zomervakantie kunnen kinderen van 6-12 op de velden van Sportpark de Vliet tijdens “Jeugddorp Leiden” hutten bouwen, knutselen en zich bezighouden met sport & spel of toneel. De deelnemertjes komen uit alle wijken van de stad Leiden, uit alle lagen van de bevolking en kunnen op bussen stappen die vanaf 3 plekken in de stad vertrekken. Iedereen is welkom.

Een aantal leden van Rotary Club Leiden steekt de handen uit de mouwen en helpt als vrijwilliger mee om dagelijks vaak meer dan 200 kinderen onvergetelijke vakantiedagen te bezorgen.

Daarnaast heeft RC Leiden de aanschaf mogelijk gemaakt van een nieuw springkussen voor Jeugddorp, zodat de kinderen tijdens de pauzes of voor aanvang van de activiteiten even stoom kunnen afblazen.