Vakantiewandelen

In Nederland leeft één op de negen kinderen in armoede. Het kabinet heeft 100 miljoen euro extra vrijgemaakt voor in armoede levende kinderen. Dit geld is bedoeld voor schoolspullen en andere noodzakelijke voorzieningen voor kinderen. Rotaryclub Meppel organiseert op zondag 4 november de Reestwalk door het prachtige Reestdal voor dit goede doel. Met de opbrengst van deze wandeling en diverse andere activiteiten van de club kunnen gezinnen met kinderen die geen geld hebben om er even tussenuit te gaan, toch een weekend of midweek vakantie vieren. De wandeling door het Reestdal van 5 of 12 kilometer biedt onderweg culinaire en muzikale verrassingen en activiteiten voor groot en klein. Of geniet van een diner na afloop in de sfeervolle havezate De Havixhorst (kaarten alleen in de voorverkoop).

Lees meer overRotary Club Meppel