Vol wensballen

Met de 12 meter hoge kerstboom voor Villa Lindenhof in Emmen wil Rotaryclub Emmen in samenwerking met Rotaryclub Emmen-’t Loo en Rotaryclub Emmen-Monarch jaarlijks een cadeau geven aan hun stadsgenoten. De  fijnspar wordt bovendien een wensboom. Wie een boodschap heeft voor een dierbare of wil stilstaan bij een bijzondere levensgebeurtenis, koopt in de decembermaand een wenskerstbal en geeft deze een mooi plekje in de boom.

Joris’ Kerstboom

De opbrengst van de actie Kerstboom in Emmen gaat naar Stichting Het Vergeten Kind. Televisiepresentator Joris Linssen strijkt op donderdag 13 december met zijn team bij de boom neer om vanaf twee uur ’s middags verhalen op te tekenen, voor zijn programma Joris’ Kerstboom. Om zeven uur ’s avonds ontsteekt hij de lichtjes in de boom. De uitzending van Joris’ Kerstboom is op zondag 23 december om 21.10 uur op NPO 2 en wordt herhaald op dinsdag 25 december om 13.20 uur en op woensdag 26 december om 23.20 uur.

Rotaryleden en diverse bedrijven helpen belangeloos om de fijnspar (zie tussen de pijltjes) vanaf het Valtherbos naar het centrum van Emmen te brengen en plaatsen.

Lees meer overRotary Club Emmen