Vriendjes maken

rotaryclub-hilversum-international-pony-aaienHoe raak je bevriend met een pony? Maar ook: hoe laat je kinderen van vluchtelingen en kinderen van hier ontspannen met elkaar kennismaken? Op uitnodiging van Rotaryclub Hilversum International beleefden vijftig kinderen van vluchtelingen en nieuwkomers uit deze regio een bijzondere middag op Stal De Vlierhof in Hollandsche Rading. De kinderen mochten  een pony verzorgen en berijden. Ook werd gespeurd naar hoefijzers die in het bos verstopt waren en kwamen de creatieven talenten aan bod bij het maken van collages van herfstbladeren en noten. Leerlingen van de Internationale School in Hilversum begeleidden de activiteiten. Na twee succesvolle edities hoopt de club een jaarlijkse traditie van dit evenement te maken.

Lees hier meer overop deze website