Woningsdag 2020

Rotaryclub Zeewolde heeft op Koningsdag, dit jaar omgedoopt tot Woningsdag, samen met de Lionsclub ca. 800 tompoucen aangeboden aan ouderen en gehandicapten in Zeewolde.

De tompoucen waren vers gebakken door 2 plaatselijke bakkers uit Zeewolde. De serviceclubs kregen hierbij ondersteuning van de plaatselijke Oranjevereniging en de Lokale Omroep Zeewolde.

De actie werd bijzonder gewaardeerd door de dankbare ontvangers! De reacties varieerden van "waar heb ik dit aan te danken" tot "Heerlijk!". Sommige ontvangers waren zelfs tot tranen toe geroerd!

Twee weken eerder al bezorgden alle Rotaryleden elk een flinke bos tulpen aan 5 personen in hun netwerk die die wel een steuntje in de rug konden gebruiken. Dat waren dus totaal 115 bezorgde bossen!