Bezoek Rotary aan De Nieuwe Stad te Amersfoort, reclamebureau ONyVA

Van Tandpasta tot reclame, microstad en werelds-eten.

Woensdag 9 mei waren we te gast bij reclamebureau ONyVA,

de werkplek van Nicole in De Nieuwe Stad

aan de Eemhaven in Amersfoort.

Inkijkje reclamebureau ONyVA

Van schoensmeer, tandpasta naar Microstad

Op de plek waar tot 2012 nog Prodent tandpasta en eerder ook Erdal schoensmeer gemaakt werd, zijn nu inmiddels 85 nieuwe bedrijven gevestigd. Er is dan ook altijd wat te doen.

Borrel voor de deur bij reclamebureau ONyVA

Hier konden we zelf de ontwikkeling van deze bruisende innovatieve microstad ervaren en dat was op deze mooie, zonnige avond heel bijzonder. Ook onze gasten Carin en Erik Peter hebben zich prima geamuseerd.

Er is van alles te zien

De oude productiehal nu in gebruik voor onder andere evenementen en congessen

Het is nooit af!

Tijdens de rondleiding was er een tussenstop met een speciaal voor dit bezoek gemaakte verkorte versie van de documentaire ‘Het is nooit af’.

De buren van ONyVA, GGTV hebben dit voor ons gemaakt. Voor wie geïnteresseerd is kan de hele film bekijken via:  www.hetisnooitaf.nl

De maquettes maken het beeld compleet

Maquette van De Nieuwe Stad… de oude Prodentfabriek

Wereldseten bij restaurant Dara

Daarna nog genieten van leuke gesprekken en de bijzondere hapjes in het wereldrestaurant Dara, kortom een heerlijke avond. Dankjewel Nicole voor het mogelijk maken van dit perfecte bezoek!

Tafels vol verschillende gerechtjes, werelds…