Rotaryclub Lopikerwaard steunt stichting de grootste kerstboom

RC Lopikerwaard steunt stichting de Grootste Kerstboom!

Het is u vast niet ontgaan, de grootste kerstboom van de wereld in onze eigen IJsselstein brand weer!

De grootste kerstboom wordt jaarlijks versierd met 120 ledlampen die symbool staan voor de kerst en een lichtpunt in deze donkere dagen. Door velen in de wijde omgeving om jaarlijks weer naar uit te kijken.

De vele persoonlijke verhalen die verbonden zijn aan de grootste kerstboom zijn hartverwarmend en geven het belang aan van het steeds opnieuw laten branden van de lampen.

Het optuigen, monteren, onderhouden en later weer demonteren van de lampen is veel werk. Gelukkig zijn er vele vrijwilligers die vanuit de Stichting de Grootste Kerstboom worden aangemoedigd om hiervoor de handen in één slaan. Daarbij zijn er ook noodzakelijke kosten mee gemoeid die via donateurs en sponsoren ieder jaar opnieuw moeten worden gedekt.

Afbeelding met tekst, buitenshuis, persoon, gras

Automatisch gegenereerde beschrijvingDe Rotaryclub Lopikerwaard is trots dat wij dit jaar een bijdrage kunnen leveren door een “lamp te leasen”. Een lamp die nu hoog in de kerstboom schijnt en voor iedereen zichtbaar is om van te genieten.

Wij hopen hiermee dat er velen zijn die mooie en liefdevolle momenten in deze winterperiode zullen beleven, verlicht door “onze” gezamenlijke kerstboom.

Wij wensen iedereen een fijne, gezellige, verlichte en memorabele kerstdagen toe!

RC Lopikerwaard