Rotaryclub Lopikerwaard gaat onvergetelijke dag voor bewoners IJsselbrug mogelijk maken!

Rotaryclub Lopikerwaard zet zich met trots in om een onvergetelijke dag te organiseren voor de bewoners van de IJsselbrug in IJsselstein. Deze bijzondere dag, gepland voor mei 2024, belooft een bron van vreugde, afleiding te worden voor de 20 bewoners met een verstandelijke beperking (Reinaerde IJsselstein).

Ons doel is niet alleen om deze bewoners een plezierige dag te bezorgen, maar ook om een positieve impact te hebben op hun dagelijkse routine en de algehele sfeer in het huis te verbeteren.

Door middel van een bezoek aan de dierentuin, inclusief vervoer, hapjes en drankjes, streven we ernaar een waardevolle ervaring te creëren waar ze met veel plezier op kunnen terugkijken.

Wij nodigen u uit om deel te nemen aan dit mooie initiatief en een bijdrage te leveren aan het realiseren van deze speciale dag. Voor meer informatie en het doen van een (kleine) bijdrage: zie onderstaande link naar doneeractie.nl