xx

WEBINAR GEMIST?

Het webinar gemist?

Tijdens dit webinar, dat werd uitgezonden op maandag 7 februari 2022, gingen verschillende deskundigen in op het thema nalaten aan goede doelen, waarbij ook de werking van The Rotary Foundation op een heldere manier werd uitgelegd.

Het was gericht op leden, die dit onderwerp persoonlijk interessant vinden, of Rotarians die anderen – bijvoorbeeld clubgenoten – hierover willen informeren.

indien je het Webinar wilt (terug)kijken, dan kan dat hier en hier vind je ook alle presentaties.

Wellicht zijn er andere vragen zijn die je wilt stellen naar aanleiding van het bekijken van de opname over nalaten aan The Rotary Foundation.
Voor (overige) vragen, opmerkingen of een persoonlijk onderhoud over nalatenschappen aan The Rotary Foundation, mail dan naar: