100 jaar Rotary in Nederland, jubileum symposium in Utrecht

Rotaryclub Utrecht is jarig. En viert dat op 10 maart met een symposium: SINT MAARTEN REVISITED.

Ter gelegenheid van het honderdjarig bestaan van Rotary in Nederland en Rotaryclub Utrecht, organiseren de Utrechtse clubs op vrijdagmiddag 10 maart a.s. een symposium onder de titel 'Sint Maarten revisited'

Utrecht is de stad van Sint Maarten, de heilige die zijn mantel deelde met iemand die bescherming nodig had. Een lichtend voorbeeld voor iedereen die ambities heeft om anderen te helpen, zoals ook Rotary in Utrecht dat al 100 jaar probeert te doen.

De gezamenlijke Utrechtse Rotaryclubs verkennen in dit symposium hoe we in Utrecht een positief verschil kunnen maken. Daartoe zijn een aantal sprekers uitgenodigd die via een korte voordracht en met stellingen kunnen helpen om de context waarin we opereren beter te begrijpen.

Wij nodigen u hiervoor graag uit. Aanmelden via de website: https://lnkd.in/efDDMGSJ
(schrijf je nu in, op is op, er zijn 200 plaatsen)