Interact wil meer naar buiten treden

Interact is een Service Club gesponsord door Rotary die zich richt op scholieren in het middelbaar onderwijs in de leeftijd van 14-18 jaar. Interact geeft hen de kans om te participeren in leuke, betekenisvolle service projecten. Door het uitvoeren van deze projecten ontwikkelen de scholieren als Interactor leiderschapskwaliteiten en initiatief te nemen. Zo doen ze niet alleen veel ervaring op maar woorden ze vooral gestimuleerd in hun persoonlijke ontwikkeling. Verder kunnen ze nieuwe mensen zowel in binnen- als buitenland ontmoeten.

Vrijwilligers gezocht voor Marketing & Communicatie

Naast informatie verstrekken over Interact en de projecten aan Rotary clubs is bekendheid geven over ons werk aan alle Nederlanders belangrijk. Natuurlijk willen we ook graag meer Interact clubs en leden werven.

Interact beschikt over een eigen website en social media kanalen. Als vrijwilliger werk je samen met Interacters om deze actueel te houden en nieuwe posts te plaatsen.