xx

Juni 2022

Beste changemakers,

We hebben een uitstekend Rotaryjaar beleefd! U bent alle uitdagingen aangegaan, ook deze om ‘te groeien om meer te bereiken’. Dit jaar heeft onze organisatie een groei gekend die we in lange tijd niet hebben meegemaakt.

Op alle strategische actiedomeinen zagen nieuwe projecten het licht. We hebben op het hoogste niveau samengewerkt met Unicef, het Gemenebest en verscheidene wereldleiders. Dat heeft nieuwe mogelijkheden opgeleverd om meisjes mondiger te maken, het milieu te verbeteren en de volksgezondheid te bevorderen. Ik wil ieder van u bedanken voor uw proactieve inzet. Ik wil ook graag het fantastische RI-personeel danken, dat ons in staat stelde om met een gerust gemoed voor andere mensen te zorgen.

Rashi en ik hebben duizenden Rotarians van over de hele wereld ontmoet, wier werk ons heeft geïnspireerd. We konden de inspanningen van Rotary ook op het hoogste niveau onder de aandacht brengen tijdens audiënties met staatshoofden en andere leiders, met een aanbod tot samenwerking in het teken van de vrede.

Nu ons mandaat ten einde loopt, wensen Rashi en ik u het allerbeste. Hopelijk houdt u ons motto in het achterhoofd: Serve to Change Lives!

Shekhar Mehta
RI-voorzitter