Update van ShelterBox

ShelterBox is vastbesloten om zowel in Turkije als in Syrië te reageren met noodopvanghulp en de levering van andere essentiële items.

We weten dat er veel vraag is naar tenten en we zullen tenten en andere hulp bieden aan door rampen getroffen mensen alsonderdeel van onze noodhulp - mensen helpen te schuilen voor het winterweer, de verspreiding van ziekten te voorkomenen wat privacy te bieden.

We leveren ook duizenden dekens en verwachten dat er spullen zoals zonnelampen en matrassen nodig zullen zijn. Ook verdelen we warme kinderkleding in Noord-Syrië.

Rotary speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van onze reactie in Türkiye. Meer details over hoe het Rotary-partnerschap in actie werkt, is te vinden in de Rotary-sectie.

Ons team staat in contact met de districtsgouverneurs en leden van de Rotary Disaster Committee van de drieRotary Districten in Turkije.

Rotary District Gouverneur Suat, D2420, is zo vriendelijk geweest om het team het gebruik van de District kantoren inIstanbul aan te bieden zolang ze daar gevestigd zijn.

Het team heeft morgen een ontmoeting met de DG en andere Rotary-leden op de districtskantoren.

Bespreking tussen ShelterBox team en Rotary.