Steun ons voedselbos met deze speciale clubaanbieding

In het teken van een eeuw vol inspirerende projecten, onvergetelijke ontmoetingen en ongeëvenaarde service, presenteerde Rotary Nederland met trots de gelimiteerde editie puzzel '100 jaar Rotary in Nederland'. Dit unieke verzamelobject is niet alleen een eerbetoon aan onze rijke geschiedenis, maar biedt ook een kans om de Rotary Estafette te herbeleven.

Wij begrijpen de waarde van samen vieren en samen herinneringen creëren. Daarom bieden wij onze Rotary Clubs een exclusieve mogelijkheid om nog 10 van deze bijzondere puzzels aan te schaffen voor slechts €150.

Deze vriendenprijs biedt een uitgelezen kans om de puzzels te gebruiken als een blijk van waardering voor sprekers, als geschenk tijdens clubbezoeken, of zelfs als een fondsenwervingsitem. Het is ook mogelijk om ze ter beschikking te stellen aan een instelling of organisatie in je omgeving zoals revalidatiecentra, zorgcomplexen, dagbesteding, jeugdhonk, jeugdgevangenis en dergelijke.

Voor de individuele liefhebber blijft de prijs van deze gedenkwaardige puzzel staan op €25,- per stuk. Maak gebruik van deze speciale clubaanbieding en breng een stukje Rotary geschiedenis mee naar uw volgende bijeenkomst.

Bestellink >