Kom kennismaken met Rotary tijdens de Week van de Open Clubbijeenkomsten

De Week van de Open Clubbijeenkomsten is een nieuw initiatief om meer mensen kennis te laten maken met onze Rotary- en Rotaract clubs in Nederland. Veel clubs maken hun Clubbijeenkomst in de week van 4 t/m 8 april toegankelijk voor iedereen. Zo kun je op een heel laagdrempelige wijze kennis maken met Rotary! Heel erg prettig en het is geen “moeten”. Puur deelnemen vanuit belangstelling. Kijk op www.RotaryWOC.nl voor een overzicht van deelnemende clubs. Je bent van harte welkom!

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen in .de directe omgeving maar ook ver daarbuiten.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.