Ledenadvertentie

Als Rotarian kunt u ook met uw bedrijf in Rotary Magazine adverteren. Exclusief voor Rotaryleden zijn er nu ledenadvertenties. Deze hebben een speciaal formaat en worden bij elkaar geplaatst in het magazine. Met het plaatsen van een advertentie bereikt u niet alleen alle leden van Rotary in Nederland, maar steunt u ook de uitgave van Rotary Magazine.

Gegevens ledenadvertentie’s
Formaat: 90 x 30 mm (b x h)
Druk: Offsetdruk in full color
Bestand: Bij voorkeur advertenties digitaal aanleveren als certified PDF. Het is ook mogelijk om met onderstaand formulier de tekst en beelden mee te sturen. Wij maken dan een opzet voor u.

Prijs: € 250,- excl. BTW per nummer of € 1.250,- excl. BTW voor 6 nummers

Rotary Magazine verschijnt 4x per jaar in een oplage van 16.000 exemplaren zowel in gedrukte vorm als digitaal via de website Rotary.nl

Wilt u liever een groter formaat advertentie? Dat kan ook via de reguliere advertentieverkoop. Kijk voor meer informatie op https://dock35media.nl/adverteren/rotary/

Opgave ledenadvertentie