16 december 2014: Nieuwe Bollenactie

Nieuwe bloembollenactie!

Onder de creatieve leiding van Carol, vulden Leonie en Karin 100 prachtige witte schalen met ieder 5 amaryllisbollen, afgewerkt met mos en dennenappels. Vijftig schalen met rode en vijftig schalen met witte amarylissen. Deze schalen zijn een proef door de RotarBol commissie om na de succesvolle jaren met de bollenpakketten eens met iets nieuws te komen.

Alle leden kregen 2 schalen (een witte, een rode), met het verzoek om in januari, als de bloemen zijn uitgekomen, de bepalen, wat ze er voor willen betalen. Eerste indicaties zijn € 25,- en € 27,50. En het lijkt al een succes, als we de eerste reacties mogen geloven. Nu maar hopen, dat ze allemaal met Kerst in volle bloei staan en niet zoals Luigi probeerde, ze door de deksel heen te laten groeien.

Dank aan Rob Oudshoorn voor zijn medewerking.