14 maart 2015: Rotarians planten 300 struiken in Park Rusthoff

Rotarians planten 300 struiken in Park Rusthoff en schoffelen het park schoon.

Auteur Paul Vogels 15 maart 2015

Photo website Karin Batenburg

Op zaterdag 14 maart pakten een twintigtal leden van Rotaryclub Sassenheim, ondersteund door een zestal vaste parkklussers, de schoffels en harken op om ons mooie Park Rusthoff een grote beurt te geven. Al om 9.00 uur stond het gezelschap klaar, om na een uitleg door Gerard Rutgrink aan de slag te gaan. Behalve wieden en snoeien werden ook nog zo’n 300 struiken als Krentenboompjes, Ligustrum en Kornoelje, aangeplant. Daarna was er pauze, waarvoor Peter van Biezen voor bij de koffie heerlijk gebak had geregeld. Voor Peter een afkoopsom, omdat hijzelf door andere verplichtingen niet in staat was mee te schoffelen. Na de pauze ging het onderhoud door en werden nog een flink aantal hulstbomen omgehaald. Zelfs Adrie Spies had na jaren weer eens blaren op de handen, terwijl die met het sjouwen van flessen wijn toch wel wat gewend is.