2024-01 Aankondiging "Night of the Rotary"

Muzikale avond laat je Parijs beleven

Op zaterdag 10 februari organiseert Rotary club Scherpenzeel-Woudenberg haar jaarlijkse benefiet concert in De Achthoek, Molenweg 1 te Scherpenzeel. Pianist Wouter Harbers en de Macedonische accordenonist Toni Pezzanov nemen je mee op een muzikale reis door Parijs, de stad van de liefde. Kaarten zijn verkrijgbaar op de website www.concertrotary.nl.

Deze vierde editie van de ‘Night of the Rotary’ heeft als thema Parijs. De grootste musici werden hier geïnspireerd om onvergetelijke muziek te maken. Wouter Harbers en Toni Pezzanov vertolken muziek van bekende componisten en nemen je mee door de stad waar het nooit donker wordt. Van de Notre Dame tot het paleis van Versailles, en van Mozart tot Edith Piaf.

De volledige opbrengst van deze avond gaat naar de door Nederlanders opgezette Stichting Jacana. Met hun beproefde aanpak helpen zij mensen in Zambia om zelfvoorzienend te zijn en duurzame leefomstandigheden voor hun familie te creëren. Jacana helpt de Zambianen om een klein bedrijf in zonne-energie op te zetten, zodat ze zelf de verantwoordelijkheid krijgen.

Het concert begint op zaterdag 10 februari om 20:00 uur, zaal open om 19:30 uur. Kaarten kosten €17,50 per persoon. Als u vooraf al een heerlijk pauze arrangement wilt vastleggen met hapjes en drankjes aan een gereserveerde tafel, dan wordt de toegang €26 per persoon. Boek deze muzikale en romantische city-trip op www.concertrotary.nl.