2022-04 Open-Clubavond "End Plastic Soup"

OPEN CLUBAVOND - maandag 4 april

Ben je maatschappelijk betrokken, wil je dat lokaal/regionaal tot uiting brengen en wilde je altijd al eens weten wat Rotary inhoudt en doet?

Meld je dan aan!

We nodigen je uit tijdens de landelijke ‘Week van de Open Clubbijeenkomsten’ uit, op maandag 4 april. Met een open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary. Tijdens deze avond spreekt Gert-Jan van Dommelen over End Plastic Soup.

EndPlasticSoup is een wereldwijd initiatief van Rotary om de plasticvervuiling op te lossen en te voorkomen. De ambitie is dat oceanen en zeeën in 2050 vrij zijn van plastic soep en meren, rivieren, parken, bossen en straten vrij van plastic afval. Gert-Jan zal op deze avond toelichten hoe dit bereikt kan worden. Zijn motto: “Begin vandaag, stap voor stap en doe het samen, jong en oud”.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in onze lijfspreuk ‘Service above Self’. We delen onze tijd en kennis en zijn ‘people of action’. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn, we zetten ons actief in voor goede doelen in Scherpenzeel en Woudenberg, maar ook ver daarbuiten aangezien Rotary een internationale organisatie is.

Meer lezen?

Open clubbijeenkomst:

Ontvangst : 17:30 uur

Locatie: Brasserie Schimmel 1885 in Woudenberg.

Einde: 19:30 uur

Aanmelden kan tot 1 april, mail naar: evdfliert@outlook.com (Elske van de Fliert)